قوانین و مقررات

کاربر گرامی
براي عضویت در وب‌ سایت اکلر، لطفاً قوانین استفاده از آن را به‌ دقت مطالعه فرماييد. توجه نمائید كه آغاز عضويت و شروع استفاده شما از این وب‌ سایت، به منزله موافقت شما با قوانین اعلام ‌شده برای استفاده از آن می باشد.

قوانین عمومی
  1. وب‌ سایت اکلر، یک شبکه ارتباطی میان مشتریان و مجموعه فروشگاه های شیرینی فروشی اکلر است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید. این وب‌ سایت ‌به عنوان یک سایت الکترونیکی، تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاكم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آنها می‌داند.
  2. وب سایت اکلر یک سایت اطلاع رسانی به زبان فارسی است که به زبان انگلیسی هم فعالیت می کند. لذا انتخاب زبان ارتباطی، اولین نکته ای است که در هر متنی باید رعایت شود.
  3. هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را دارد و در صورت فعالیت با بیش از یک نام، حساب کاربری وی محدود و یا حذف خواهد شد.
  4. کاربران می توانند با ارسال پیام خصوصی از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۹۱۶۵۶۹۲۷۵، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به نحوه فعالیت اکلر، به مدیران و یا هماهنگ کننده های وب سایت اکلر اعلام نمایند.
  5. مدیران و هماهنگ کننده های وب سایت موظف هستند در مدت حداکثر ده روز کاری شکایت وارده را بررسی و در صورت صحیح بودن آن، با اعمال تغییرات لازم، نسبت به رسیدگی شکایت وارده، اقدام لازم را مبذول نمایند.
  6. در وب سایت اکلر، ثبت کننده اطلاعات، شخصا مالک مطالب ارائه شده محسوب می شود و این سایت نسبت به صحت و اعتبار اطلاعات ارائه شده هیچگونه مسئولیتی را به عهده نخواهد گرفت.
  7. در صورت همکاری اکلر با سازمان ها و رویدادهای خاص، و در صورت تاییدیه هر دو طرف، خبر همکاری در سایت و شبکه های اجتماعی اکلر، با ذکر نام و منبع اعلام خواهد شد.
  8. سفارش دهندگان پس از درج اطلاعات و ثبت نهایی اطلاعات خود، دیگر قادر به تغییر اطلاعاتی از قبیل آدرس، تلفن و غیره نمی باشند. لذا جهت تغییر اطلاعات با ارسال پیام، درخواست خود را اعلام نمایند.
  9. وب سایت اکلر موظف به حفظ و پاسداری از اطلاعات شخصی مشتریان خود می باشد و امانت دار می باشد.
  10. وب سایت اکلر می تواند نسبت به برقراری ارتباط مستقیم با خریداران و متقاضیان خدمات اقدام نماید.
  11. تمامی پیام ها، تماس های الکترونیک با سایت اکلر بصورت محرمانه نزد مدیریت وب سایت ثبت می گردد و هرگونه تهدید و اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب سایت وکاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت و منجر به بسته شدن حساب کاربری خاطیان خواهد گردید.
  12.  کاربرانی که از امکانات موجود در سایت استفاده می کنند در صورت هر گونه استفاده نادرست از بستر فراهم شده، بدون هیچگونه تذکری کاربری آنها مسدود خواهد شد و حق پیگرد قانونی برای سایت اکلر وجود خواهد داشت.
  13. هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیرت سایت، پیگرد قانونی دارد.
  14. بهره برداری و استفاده از اطلاعات این سایت با ذکر نام برند اکلر به عنوان منبع و برای مقاصد مطابق با قوانین اعلام شده، مجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه تخلف، پیگرد قانونی خواهد داشت.
  15. هر گونه باز نشر یا کپی اطلاعات از سایت اکلر بدون اخذ مجوز کتبی از شرکت “شیرینی فروشی اکلر” غیر مجاز و طبق ماده ۱۲ از فصل سوم قانون جرایم رایانه ای مصوب مجلس شورای اسلامی اقدام قانونی شرکت را در پی خواهد داشت.
  16. استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات سایت اکلر پیگرد قانونی خواهد داشت.
  17. هر گونه اختلاف نظر در خصوص موارد فوق الذکر تحت حکمیت قوانین قضائی کشور حل و فصل خواهد شد.
قوانین خرید و پرداخت:
  1. افراد، شخصاً مسئول حفاظت از شناسه و رمز عبور خود هستند و در صورتی که شناسه و رمز عبور خود را در اختیار شخص دیگری بگذارند مسئولیت ناشی از عواقب این اقدام به عهده‌ی شخص آن‌ها است.
  2. چنانچه کد تخفیف برای شما طراحی و ارسال شده باشد می توانید هنگام خرید از آن استفاده کنید.
  3. از آن‌جا که سفارش خریدار بر اساس اسم و اطلاعاتی که ایشان به اکلر ارایه نموده اند تنظیم می‌شود مسئولیت صحت، دقت و کامل بودن اطلاعات داده شده بر عهده‌ي کاربر است.
  4. از آن‌جایی که پرداخت ها بر اساس سیستم درگاه الکترونیکی بانک‌های معتبر کشور تنظیم گردیده است، اکلر مسئول اختلالات احتمالی در سیستم پرداخت بانک‌ها نخواهد بود.
  5. خریداران بعد از ثبت سفارش خود دیگر امکان جابه جایی و تغییر محصول را نخواهد داشت. لذا در ثبت سفارش دقت نمایند.
  6. قوانین انصراف از خرید و استرداد هزینه ثبت خرید توسط فروشگاه تعیین می شود و در صورتی که ذکر نشده باشد به این معنی است که امکان انصراف از خرید وجود ندارد.
  7. در صورت انحلال مراسم به هر دلیل، و کنسل شدن سفارش های خاص، اکلر طبق توافق هزینه های صورت گرفته تا زمان کنسلی را از مبالغ پیش پرداخت به صورت خودکار کسر خواهد نمود.
  8. در صورتی که خریدار بعد از دریافت محصولات و به هر علتی، موفق به استفاده از محصول خریداری شده نباشد، اکلر هیچ مسئولیتی را در قبال شخص ایشان نخواهد داشت.
  9. محصولات اکلر تاریخ انقضا مشخص دارند و نهایتا بعد از دو روز از چرخه فروش خارج می شوند. فروشندگان موظف هستند حین فروش تاریخ ساخت محصول را اعلام کنند.
  10. سفارشات دیر هنگام و بعد از ساعت ۲۱ به صورت خودکار به روز کاری بعد منتقل خواهد شد.
  11. حداکثر زمان دلیوری محصولات ۲ ساعت می باشد.
  12. مشتریان تجاری می‏توانند سفارشات هر روز خود را تا ساعت ۲۲ روز قبل ثبت نمایند.