اکلر

شیرینی فروشی اکلر éclair pâtisserie


داستان شیرینی فروشی اکلر

در دنیای پر از طعم‌ و شیرینی‌های مختلف، اکلر به عنوان اولین بوتیک شیرینی فروشی در تهران شروع به تولید محصولاتی از انواع شیرینی‌های سنتی فرانسوی، ماکارون، اکلر و سنت‌اونوره کرده است. شیرینی فروشی اکلر در سال ۱۳۸۹ با تلاش های ساسان رهنما موسس اکلر، آغاز به کار کرد و از آن زمان تلاش بی وقفه‌ای برای ترویج فرهنگ شیرینی‌های فرانسوی در تهران داشته است.

شیرینی فرانسوی French pastry

اولین شعبه‌ی مجموعه اکلر سال ۸۹ در فرشته افتتاح شد و در حال حاضر سه شیرینی فروشی در محله فرشته ، نیاوران و فرمانیه مشغول به کار هستند. 

یکی از اصول مهم در شیرینی پزی فرانسوی، استفاده از بهترین مواد اولیه در تهیه محصولات است. ما در اکلر همیشه در تلاشیم تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه بدهیم و این کیفیت را در تمام خدماتی که ارائه میدهیم تعریف میکنیم.

ما در اکلر سعی داریم بهترین کیفیت شیرینی را در کنار فنجانی از مرغوب‌ترین نوع قهوه، در محیطی آرام و متفاوت از شلوغی‌های روزمره، به بهترین شکل برای شما سرو کنیم و با سرویس‌دهی صمیمانه استرس‌های یک روز سخت را از بین ببریم.

بهترین کافه‌ها، رستوران‌ها و برگزارکننده‌های مراسم و بسیاری از مجموعه‌هایی که کیفیت رکن اصلی کارشان بوده از جمله مشتریان وفادار اکلر هستند و ما در طول تمام سال‌های فعالیتمان سعی بر حفظ آنها کردیم و در این راستا می‌کوشیم تا کیفیت و تنوع محصولاتمان را روزبه‌روز بالاتر ببریم.